Re: Eagle opstart

Lidt video her:
http://www.oz6frs.dk/oz6frsold/INDEXfiles/ARKIV/HOW/howto.htm

--
Christen Fihl

Re: Eagle opstart

---- SNIP ----
Er der nogen, der kan henvise til nogle gode bøger eller HP'er?

På forhånd tak.

T.

Dette er en rigtig god bog som fortæller hvordan du laver diagrammer og
print med Eagle:
http://www.saxo.com/dk/item/al-williams-build-your-own-printed-circuit-board-paperback-2.aspx?searchkeyword=build+your+own+printed+circuit+board
Der medfølger en CD med eksempler og Eagle programmet.

Jeg har selv lært at bruge Eagle ved hjælp af denne bog. Den er rigtig god.
Den koster 239.95 kr hos SAXO.

Du kan også hente brugermanual, tutorial og meget mere på:
http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?page=/home/cadsoft/html_public/download.htm.en&dir=eagle/program/4.1

På denne side kan du hente mange footprint, manualer, projekter osv:
http://www.cadsoft.de/download.htm

Noget der kan være lidt svært at komme i gange med i Eagle - er hvis man
selv vil lave komponenter. (Det er nu generelt ved mange programmer).
Men SparkFun har en formidabel god guide til dette:
http://www.sparkfun.com/tutorials/110

SparkFun har iøvrigt mange tutorials til Eagle.
Se http://www.sparkfun.com/search/results?term=eagle&what=tutorials

Sparkfun har iøvrigt nogle gode komponentbiblioteker til download.
De ligger her: http://www.opencircuits.com/SFE_Footprint_Library_Eagle

Så har du lidt at gå i gang med.

M.b.h.

C. Nielsen

Re: Eagle opstart

Jeg havde fundet denne bog, men havde ikke lige kunne finde ud af,
hvilket cad-program, de anvender i bogen. Den vil jeg da fE5% fat i :-)

Tak for alle linkene - skal undersF8%ges :-)

Re: Eagle opstart
On 30 Nov., 22:39, "Christen Fihl"
Takker. Det kigger jeg pE5% :-)

Site Timeline