Re: download til ATF16v8

Hjælp til download.
På lattice's hjemmeside findes der en del filer til download
hvis man ville lave PLD'er , hvilke ispLEVER skal jeg bruge
til at lave program til EPM3032 (altera).

ispLEVER advanced,ispLEVER Base,ispLEVER Exemplar,ispLEVER SAR
ispLEVER starter eller ispLEVER kit.

og skal der bruges nogle updates hertil.

og kan den også lave program til AFT16v8, AFT22v10 fra atmel.
Jeg kan forstå at AFT16v8 ikke kan programmeres med en 'simpel'
programmer men kan man så selv bygge en anden brænder der kan
AFT16v8, AFT22v10. Har nogen et diagram og noget software til dette.

Når jed-filen så skal downloades hvilke ispVM program skal bruges.
ispVM system eller ispVM Embedded
og hvad er forskellen
mvh njj.

Re: download til ATF16v8

lige en ting mere.
Jeg kan ikke finde EMP3032 (altera) i PROTEL99SE med servicepack 6
Har kigget i DEVHELP.TXT og DEVICES.TXT
Hvordan opdatere man PROTEL99SE så jeg kan lave program til EMP3032.
servicepack 6 er cirka 2-3 år gammel, betyder det noget, skal man
downloade servicepack 6 igen

Re: download til ATF16v8
vist

hej igen.
det der med protel99se opdate for pld'er er det noget med den der
fitter files (pld16bitfitters).
niels.

Site Timeline