Re: Distortion pedal til guitar

http://www.generalguitargadgets.com/rodent.html

Denne er NEM at lave - Det er en kopi af "The RAT" som jeg personligt
holder meget af. Den har en varm overdrive.

Hvis du går i gang med projektet, vil jeg meget gerne have en ætset
print af dig - jeg vil gerne give dig et eller andet for det.

--
Karsten

Re: Distortion pedal til guitar

På biblo og søg tilbage til the 80's eller midt-80's der lavede Ny
Elektronik en hel serie af scene udstyr, også den box du savner.
Mvh
  Klavs.

Re: Distortion pedal til guitar
Hej Lasse,

Ja, på ca. 10 minutter.

Hvad snakker du om ?  En distortion med HiFi-lyd ?  Get real ;)

Jeg har nogle gamle diagrammer liggende der bruger hhv. 1 og 2
småsignaltransistorer, yderst simple og de har med statsgaranti den rigtige
garagelyd.. Punk Rules  ;)

Er det noget du er interesseret i, må du lige sige til, så finder jeg dem
frem og kaster dem efter scanneren.

--
Venlig hilsen,
Søren