Re: Digelec 824 ROM brænder

Hej Thomas,

Er der nogen der har de passende 5A, 250V træge sikringer?

Vel de fleste leverandører.

Jeg prøver > lige nu med en 6.3 A, men man bør jo ikke ligefrem give et apparat så > stor en margin.

Det kommer helt an på konstruktionen og hvor sikringen sidder. I mange opstillinger betyder det minimalt - går den så går den og så går den ikke længere.

Derudover - er der nogen der ved, hvordan den opfører sig overfor > pc'en? Jeg har ingen software til den, men vil gerne bruge den på > enten linux (helst) eller windows. Den har en seriel port og jeg > kunne selvfølgelig blot smække en data analyzer bag i røven på den, > men vil gerne gå den lette vej.

Det er næppe nok med en dataanalyzer. Hvis der fx. skal opsættes range, checkes indhold etc. vil det hjælpe nada, da du ikke ved hvad du skal sende til den. Der er nok ikke så meget andet for, end at Google noget software og/eller dokumentation frem.

(kald mig bare "ham der lyser af glæde" :)

Du bor vel ikke alt for tæt på Barsebäk ? ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Det siger mig et eller andet det navn. Hvordan ser den ud ?

Mvh

Søren Nedergaard

Reply to
Soren Nedergaard