Re: Diagram til 12 V DC forsyning

Jeg har en grammafon som forsynes med 12 V DC fra en tilhørende

forstærker.

Sidstnævnte skal nu på "pension" så jeg vil gerne lave en simple 12 V > DC-forsyning. Jeg ved ikke hvor meget strøm sådan en karl skal have, men

det

kan vel ikke være alverden.

Eftersom at de 12V sikkert "kun" skal bruges til motoren som er internt reguleret, så må kravene vel næppe være speciel store. Prøv, at kigge efter en gammel 9V-12V DC netadaptor, måske kan du være heldig, at finde een, hvor stik, polaritet og spænding passer.

Hilsen Lars

> Er det nogen som har et diagram og stykliste til sådan en simpel > DC-forsyning - måske endda også et printlayout? > > p.f.t. > Erik > >
Reply to
Lars T. Thomsen