Re: CD afspiller

"Thias Russell" skrev

Jeg har en Denon DCD-1400, som er ret hysterisk hvad angår rystelser. Er > dette normalt ???

Er der transport-skruer eller -beslag i den?

Og så lyder headset udgangen, som om man har sat rumklang på. Er der evt. > nogen af jer der ved hvad der kan være galt der.

Der mangler stelforbindelse til hovedtelefonudgangen. Sikkert en dårlig stikforbindelse.

Mvh.

Reply to
Uffe Ravn

Davs Uffe.

Der må jeg være svar skyldig, ved De evt. hvor disse skulle sidde ???

Ja det lyder da logisk nok, jeg må lodde lidt efter.

Takker mange gange for hjælpen.

Med venlig hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Russell

Davs igen

Jeg tror ikke det er så meget hysterisk den er, den har det med at springe lidt i et nummer bare sådanne uden videre, har De evt. en idé til hvad dette kan skyldes???

Med venlig hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Russell

Bare en tanke som du sikkert har tjekket.... men er linsen smudset til ?

/Brian

Reply to
Brian

Davs Brian.

Den skulle gerne være renset, men det kan da godt være at man skulle give den engang til bare for en sikkerheds skyld.

Med venlig hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Russell

"Thias Russell" skrev

dette

Er det en laser af "Sony" typen? altså med en tandstang og et lille tanhjul der driver den?

I så fald fjern den ene halvdel af tandstangen, den som sidder øverst med en fjeder. Det hjælper på UMOTIVEREDE hop.

Mvh.

Reply to
Uffe Ravn

Davs Uffe.

tanhjul

en

Kunne De evt hjælpe mig lidt, hvad skal jeg lige kigge efter ??? Jeg er nemlig ikke så meget inde i CD afspillere, som jeg gerne ville være.

På forhånd mange tak for hjælpen.