Re: CD afspiller

Er der transport-skruer eller -beslag i den?

Der mangler stelforbindelse til hovedtelefonudgangen. Sikkert en dårlig
stikforbindelse.

Mvh.

Re: CD afspiller
Davs Uffe.

Der må jeg være svar skyldig, ved De evt. hvor disse skulle sidde ???

Ja det lyder da logisk nok, jeg må lodde lidt efter.

Takker mange gange for hjælpen.

Med venlig hilsen  Thias Russell

Re: CD afspiller
Davs igen

Jeg tror ikke det er så meget hysterisk den er, den har det med at springe
lidt i et nummer bare sådanne uden videre, har De evt. en idé til hvad dette
kan skyldes???

Med venlig hilsen   Thias Russell

Re: CD afspiller
Hejsa

Bare en tanke som du sikkert har tjekket.... men er linsen smudset til ?

/Brian

Re: CD afspiller
Davs Brian.

Den skulle gerne være renset, men det kan da godt være at man skulle give
den engang til bare for en sikkerheds skyld.

Med venlig hilsen     Thias Russell

Re: CD afspiller

dette

Er det en laser af "Sony" typen? altså med en tandstang og et lille tanhjul
der driver den?

I så fald fjern den ene halvdel af tandstangen, den som sidder øverst med en
fjeder. Det hjælper på UMOTIVEREDE hop.

Mvh.

Re: CD afspiller
Davs Uffe.

tanhjul
en

Kunne De evt hjælpe mig lidt, hvad skal jeg lige kigge efter ??? Jeg er
nemlig ikke så meget inde i CD afspillere, som jeg gerne ville være.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen   Thias Russell

Site Timeline