Re: ?:bayliner 2655 hjem fra USA

Undskyld min amatør reply metode...jeg har købt på ebay både i Tyskland og
USA til min musikinstrumentforstærker købt i USA - disse omformere er ikke
rigtig til at finde herhjemme - det skal bemærkes at kun den Tyske blev
sendt med post...den fra USA henter jeg selv, da jeg 'kommer forbi'
jævnligt...søg i ebay med søgeordet 220v, og du kan vælge kapacitet helt op
til 1500-2000watt, men så koster de i porto! - til gengæld er de så billige
at anskaffe, at selv porto + told osv. ikee er en hindring - det er kun
visse sægere der sender udenfor USA - ebay Tyskland er nok det bedste
bud...mvh  JOB

Site Timeline