Re: ADuC834

Hey...

Jeg kan ikke hjælpe dig...

men jeg skal selv til at starte på aduc812/832 og tænkte om du har nogle fif
o.s.v håber jeg får mit print i morgen.. det er blevet fræset...

evt om du har nogle simple programmer... du ved 3 lamper der blinker lign...

evt noget med upload til den o.s.v...

men som sagt jeg venter spændt på at komme i gang

--
Mvh Kasper

Re: ADuC834

nogle fif
lign...

Den er lige til at gå til, ganske almindelig 8051 med lidt ekstra
features.
Har ikke lige noget source jeg kan dele ud af, men hvis du kender 8051
burde det ikke være noget problem for dig at få et par led's til at
blinke.
Har du softwaren til at uploade til den ?

Jens

Re: ADuC834
Hey

jae tror jeg har noget software, har stilet lidt efter denne konstruktion :

http://www.sample.co.kr/analog /

med auto programmode via rs232

og reset kredsløb hvis jeg vil bruge 812'eren, mens 832 har det inbygget

og jo, jeg har brugt en at89c4051 en del...

tænkte på hvad med headerfiles o.s.v til keil ?

--
Mvh Kasper

Re: ADuC834
Det ser jo fint ud.
Jeg har ikke nogen headerfil til Keil, kan du ikke bruge/omskrive dem
der er på siden ?
Jeg har Analogs's program til upload sig til hvis du vil ha' det (ca
7MB)

Jens

konstruktion :
inbygget