Jo, bare det ikke er for langt

Et link du aldrig må glemme:
http://hwb.sunsite.dk /

Her finder du:
http://hwb.sunsite.dk/co_Serial9.html

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: 9 polet Sub D stik.

Ja, det mener jeg.

Hvad er ikke for langt? Den skal ca. være 10-12 mtr. Er det for meget? Fra
min læretid, kan jeg huske at på skolen, var kablerne fra PC til IHC'en
rimelig lange. Vel nok omkring 15 mtr for nogle enkelte af dem.

Vil 10-12 mtr give problemer? Om ikke andet, må jeg jo prøve og se hvad der
sker.

Der er brugt ctrl-d på den. :-)

Tak for den.

Nicolai

Re: 9 polet Sub D stik.

15 kan gå ved RS232, bare de kke ligger tæt op ad andre støjkilder
(strømkabler osv)

Jep

Velbekom.

det er Modelbane Europas hjemmeside