Re: 6-polet omskifter ?

Inden jeg begynder at bygge en omskifterboks med relæ'er o.s.v. o.s.v. ville

>jeg lige høre, om der var nogen der kendte til et sted, hvor man kan få >fingrene i en 6-polet omskifter ?? dreje,vippe eller lign.

RS Components m.fl. har drejeomskiftere til formålet.

En billigere løsning kunne være anvendelse el . amputering af en mekanisk switchbox med 2 stillinger, f. eks. med

9, 15 el. 25 polet D-sub konnektorer.
--
Kim
Reply to

Overhøring og støj kan vi vidst godt glemme, når det drejer sig om en højttaler udgang!!

Mvh Jesper

Reply to
Jesper Hansen