Re: 2 lags print i stuen !?

Nogen der har gode erfaringer med at lave print, såen på amatørbasis, på 2

> lag ? med > via's og det hele - skal have lavet de første prototyper og jeg gider ikke > betale en bondegård hos > printline eller anden prof. printfremstiller endnu.

Det er altså ikke alle "prof" som er dyre, ved Olimex koster det cirka 300 kr for et 10*16 cm print (som kan bestå af mange små print).

Links:

HKJ

FED side ! kendte dem slet ik - jeg har allerede lagt min ordre !

TAK FOR LINKET !!!

/Brian

Reply to
Brian H.

Dårlig side synes jeg. De har jo fjernet muligheden for at komme tilbage til "udgang" siden.

Reply to
Klavs Rommedahl

Fuldstændig ligegyldigt, de levere det de skal, om så deres side har nogen småfejl, eller ikke er fyldt med en masse geil er da ligegyldigt.

VH Lars Molnit

Reply to
Moller

Hvis folk bare ikke lavede deep-links var der ikke noget problem. Men jeg ser dog heller ikke problemet i at fjerne ElectronicShops.html fra adressen!!!

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
Reply to