Re: 2 lags print i stuen !?

Det er altså ikke alle "prof" som er dyre, ved Olimex koster det cirka 300
kr for et 10*16 cm print (som kan bestå af mange små print).

Links: http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: 2 lags print i stuen !?
FED side ! kendte dem slet ik - jeg har allerede lagt min ordre !

TAK FOR LINKET !!!

/Brian

Re: 2 lags print i stuen !?

Dårlig side synes jeg. De har jo fjernet muligheden for at komme
tilbage til "udgang" siden.

Re: 2 lags print i stuen !?

    Fuldstændig ligegyldigt, de levere det de skal, om så deres side har
nogen småfejl, eller ikke er fyldt med en masse geil er da ligegyldigt.

    VH
    Lars Molnit

Re: 2 lags print i stuen !?

Hvis folk bare ikke lavede deep-links var der ikke noget problem. Men
jeg ser dog heller ikke problemet i at fjerne ElectronicShops.html fra
adressen!!!

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!

Site Timeline