Re: 12V/+40A

Jeg har fundet PC-strømforsyninger omkring 36A. Det er jo ikke helt
nok, men de er lette :-)

Jesper G. Poulsen

Re: 12V/+40A
en strøm forsyning er ikke en lader.
den strøm forsyning jeg skal bruge skal tilsluttes 230V og omforme
spændingen til noget mellem 12V og 15V.
Den lader jeg har skal tilsluttes 12V.
Jeg har ikke selv set en pc strøm forsyning kunne levere nok juice på 12V
forsyningen.

Re: 12V/+40A

En strømforsyning til en lader - hvor svært er det at forstå?

Jeg kan se tre skribenter i denne tråd der bedes stige ned fra deres
højhellige piedestahl...

Jesper G. Poulsen
Re: 12V/+40A
Jesper har ganskerigtigt luret at det er en strømforsyning til en lader jeg
søger. nærmere specificeret er det en strømforsyning til en schulze isl-8
936. den kan finde på at trække 45A hvis man piner den til det yderste. men
40A skulle kunne gøre det.
Så grunden til at det ikke behøver at være en svinedyr programerbar djævel
er at jeg ikke har brug får det. en almindelig strømforsyning på mellem 12V
og 15V vil være helt fin når den ved 40A ikke har nogen stor ripple. med
stor tånker jeg på 50mv og derover. derudover ville det være dejligt med en
letvægts udgave. Jeg har overvejet at tage tre almindelige computer
strømforsyninger og sætte deres 5V i serie. så får man noget der ligner i
strøm styrke.
Jeg håer dette besvarede en masse spørgsmål.

Mvh Jacob

Re: 12V/+40A

Hvad med en eks 500VA ringkernetrafo som vejer ca 4kg ?

Og så en ensretter og en stor lyt.

Er der krav for hvor stor ribel må være ?

Mvh
Lars G

Re: 12V/+40A
On Sun, 9 Jan 2005 18:59:51 +0100, "Jacob"

Spørgsmålet er, hvilket prisleje du gerne vil ned i.
Schulze har selv en 40A forsyning, som de anbefaler til isl8-936'eren.
Og vægten er 3.5 Kg, så det er en tiendedel af din nuværende. Den er
nok bare ikke blandt de billigste muligheder.

Jeg bruger den selv (til samme lader), og den virker perfekt.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: 12V/+40A
Jeg kunne godt tænke mig at komme under 1500-1600kr jeg så somsagt en
switchmode der kunne levere 50A i 12V for 1200kr + moms problemet er blot at
jeg ikke kan huske hvor.
Schulze har en 40A til 205 euro. så den opfylder jo kravet. så skal jeg bare
se om der er nogen der forhandler dem her i stor kbh.

Re: 12V/+40A
On Mon, 10 Jan 2005 16:48:05 +0100, "Jacob"

Jeg tvivler.
Men du kan altid prøve at høre Electric Flight Equipment:
http://www.el-fly.dk /
De forhandler Schulzes varer i Danmark, og har gode priser. De er ikke
just i Storkøbenhavn, men så har postvæsenet også lidt at lave ;-)

Jeg tror dog ikke at sådan en sag er lagervare, så hvis du tripper for
at få fat i en hurtigt, så skal du nok finde en anden. Jeg mener at
det tog en god uge at få min hjem.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: 12V/+40A

Ok så kan du bruge eks

Ved www.rswww.com
Vare nr 408-4333 til £341.00
Vare nr 454-4065 til £360.00

Eller

http://www.sunpower.com.tw/showproduct2.asp?page13%&k1=&k2=&k3=&keywords =

Model  SPR-2480P6 Pris ?

Mvh
Lars G

Re: 12V/+40A
det er inckl forsendelse. jeg ved ikke lige hvormeget der er forsendelse.
men
esamtgewicht:

Produktpreise: Euro119,83

MWST: Euro19,17

Versandkosten: Euro14,50

Gesamtsumme Inclusive: Euro153,50

Re: 12V/+40A

De leverer ikke 35 A på 12 V udgangen, det er 5 V 35 A.

Hilsen Aksel

Re: 12V/+40A

Hvad ved du om det?
Har du kigget på de samme sider som mig eller skriver du blot for at
holde dig vågen?

Her er 35A uden problemer:
http://www.enermax.com.tw/products_page.php?Tid=1&gon25%9&Gid18%&Gid243 %

Jesper G. Poulsen
Re: 12V/+40A

OK den kan levere 2 x 12 V 18 A, men det er absolut ikke almindeligt.

Hilsen Aksel

Re: 12V/+40A

Enermax har bare taget højde for de moderne grafikkort der skal have
separat forsyning.

Jesper G. Poulsen
Re: 12V/+40A
Det håber jeg da at jeg kan. men jeg har bestilt en

Site Timeline