RC bil - Ændre freq. på sender og modtager.... hvordan ?

Hvordan ændre jeg freq. på en Nikko RC bil......

jeg er klar over at jeg skal sætte en andet krystal i senderen......men hvad men modtageren (bilen). Jeg har set at der sidder en "spole-ting" (jeg tror det hedder en "neosid").... i modtageren...

Er det den som jeg skal bruge til at "re-tune" modtageren i bilen ????

Reply to
FreeAgent