RC Bil - Page 2

Re: RC Bil

Der er ganske rigtigt samme effekt, men denne er der i længere tid og
dermed bliver den afsatte energi også større.

Hvis man nøjedes med at "køre de første 700mAh af batteriet" for
derefter at holde en afkølingspause ville varmeudviklingen være den samme.

/Andreas

Re: RC Bil

Et system når squ sin arbejdstemperatur langgggg tid for batteriet løber tør
for strøm. Argo er der ingen overhovedet ingen forskel på om man bruger et
batteri med større kapacitet eller ej (Med det forbehold jeg gav udtryk for
i en tidligere besvarelse)

Bo

Re: RC Bil

Ja det skulle man tro. men rc-biler kører på marginalerne. så derfor er
svaret nej. man opvarmer selve kassen elektronikken sidder i. ellers kig på
graupner.de alle esc'er er opgivet til en maks strøm med en hvis
batterikapesitet.

Jacob

Re: RC Bil
Hej,

Eller at man medtager det større batteris lavere Ri i beregningen - motoren
suger nok en sjat ekstra af den grund.
Ikke at det ville hindre mig i forsøget, men nu er det selvfølgelig heller
ikke mig der skal rette evt. kedelige følger.

--
Venlig hilsen,
Søren