Razer Mako™ 2.1 ?

Nogen der ved hvor man kan rede sig diagrammet over dette højtalersæt
Razer Mako™ 2.1 ?

http://www.razerzone.com/gaming-audio/razer-mako /

Det er gået i sort, har prøvet at skrive til Razer uden held :o/

X-FUT news:dk.teknik.elektronik

Brian Vestergaard
Re: Razer Mako™ 2.1 ?
[...]

Sandsynligvis ingen steder.

Er det ikke sådan noget køb og smid væk?

Hvad skete der da den gik i sort?

Re: Razer Mako? 2.1 ?

Jo jo... men tænkte at et sæt til 2700kr. (nu ca. 2000kr.) var værd at
lave ;-)

Startede bare ikke op :-(

Brian Vestergaard
Re: Razer Mako? 2.1 ?

Tjah. Jeg sidder med en gammel BRUNS forstærker og et par ældre JPW
højttalere (5" bas og 3/4" diskant). Det sæt spiller røven ud af
bukserne på de fleste 2.1 sæt jeg har hørt (hvis ikke alle).
Forstærkeren er en ældre transistorsag (fra 1982) der har været reppet 2
gange på grund af overbelastning (min søster tsk tsk tsk).

Overvej om ikke du skulle satse på noget lignede

Tordenvejr?

Defekte lytter i strømforsyning?

Død strømforsyning (sådan en wall plug formoder jeg?)?

Re: Razer Mako? 2.1 ?

Hmm 1982, her taler vi 2007 ;o)

Nope

Har ladet mig fortælle af en der ahr styr på det, at det er den del der
giver standby strøm der er død, hvad det så betyder :-?

Brian Vestergaard
Re: Razer Mako? 2.1 ?

Så 1984 da, men den kostede gratis (det samme med højttalerne der blot
kostede lidt arbejdsindsats). Anyhow, så sparker kombinationen af en
ældre tyskkøbt transistorforstæker der vejer et ondt ord og et par
kasser samlet i et engelsk fængsel røven ud af bukserne på mangt og
meget.

En strømforsyning der er tændt hele tiden, for at kunne give strøm til
den egentlige strømforsyning, når du bruger fjernbetjeningen.

Det kan ikke være så svært at finde.......