Radiostyrede kontakter styret af PC

Kan man få radiostyrede kontakter, der kan styres fra PC?

Jeg har et sæt fra HN, med 3 modtagere og en håndsender, samt en enhed,
der sættes i telefonstikket, så man skulle kunne styre kontakterne fra
en telefon, når man ringer til enheden.

Men jeg har aldrig fået den styring til at virke, sikkert fordi jeg
kører med ip-telefoni, og min adapter ikke leverer et standardiseret
ringesignal. Ærgeligt, for jeg har ellers en adapter med 4 udgange og
asterisk kørende på serveren, så jeg ville kunne have styret kontakterne
den vej.

Findes den slags radiostyrede kontakter med en USB-kontrolleret baseenhed?

Leif

Re: Radiostyrede kontakter styret af PC

Jeg har en anden styring, som krævede 8 "ring" før den tog telefonen. IP
telefonen gav kun 7.

Jeg kunne omprogrammere den til at reagere efter 6 ring ved at tage dimsen
med over til en almindelig telefon.

Måske er det også problemet med din styre-dims?

Mvh. NKJensen

Site Timeline