Røveri ved højlys dag! - Page 2

Re: Røveri ved højlys dag!

Javel ....

Hvis man gider at give mere en 100 kr for 0,5 meter rg58 og et par
antennestik - så beder man selv om at betale for meget.

Der er ikke stumper for over 50 kr.

/ Per

Re: Røveri ved højlys dag!

Du fattede vist ikke pointen i det Claus skriver ?

I et setup til den pris, gider man ikke kymre sig om peanut's

Hvis det handler om en rackmonteret modtager sætter man nok heller
ikke sine antenner i forpladen - så den dybere mening med de omtalte
kabler må nok også henstå i det uvisse

ja - der kan være andre formål med kablerne "in spe" ...  målegrej ?

nogen er ganske enkelt ligeglade om det koster 400, eller 1600

igen du overser tingene skal samles korrekt, du arbejder ikke gratis
vel ?  og dit værktøj, skal vel betales ?

professionelle der laver slige ting i marken, bruger iøvrigt heller
ikke en 200 kroners legetøjs-crimptang.

--
Jan_stevns

Re: Røveri ved højlys dag!

Husker stadig med gru tilbage på da jeg skulle fortælle mester,
at crimptangen til 1600,- var blevet væk for mig :-(

Den dukkede heldigvis op nogle dage senere :-)

Det var forresten en tang lige til de omtalte stik.

--
Uffe Bærentsen

Re: Røveri ved højlys dag!

1600 er vist prisen incl. moms ;)

"man" bliver ikke glad, når en lærling glemmer sådan en dims, på
tekniketagen på Hotel Scanticon i Kolding -  jeg tror det tog ham et
par timer at finde den igen (det er et stort område, at lede gennem)

Så er den nok mage til min - hold fest der er crimpet meget med den,
jeg er vist på 7'nde sæt kæber

--
Jan_stevns

Re: Røveri ved højlys dag!

Jeg havde engang en kollega der glemte firmaets plomberingsværktøj på en
palle der blev sendt ud af huset.

Det gjorde vores plomberingsværktøj heldigvis også.

Jesper Poulsen

Re: Røveri ved højlys dag!

Hæhæ kommer sådan til at tænke på de gode game arcnet dag, godt det
ikke var de priser man betale for et sådan kabel den gang :-)

Hmm kunne være om man skulle kikke i gemmeren, måske der stadig ligger
et 20m må ski da være bedre end at vinde i lotte at få det solgt LOL

Re: Røveri ved højlys dag!
Allan Madsen skreiv:

Så var det det med impedansen da, 92 ohm der der skal være 50?

HM

Site Timeline