Røveri ved højlys dag!

Greetings!

Dette er næsten værre end diverse snakeoil-audiokabler:
http://pa.eskildsen.dk/ShowProduct.aspx?productId21%482

Jesper Poulsen

Re: Røveri ved højlys dag!

Ja, det er faneme uhyggeligt, du!!!

Årsagen til din ophidselse hedder kapitalisme.

Som du måske engang har lært, er det systemet vi synes skal være
gældende her i DK.

Det betyder: De der synes de har noget ud af det, betaler superprisen på
555 kr.

Ja, det er et kabel med BNC stik. Det koster ca. 100 kr ved RS.

Mvh. Jørgen

Re: Røveri ved højlys dag!

ka' du hitte et varenummer på et sådan kabel ?
--
Jan_stevns

Re: Røveri ved højlys dag!

hvordan fæstnes det i en forplade ?
--
Jan_stevns

Re: Røveri ved højlys dag!

Det bliver ikke pænt... Man lader den hænge ud af kassen, og tætner
hullet med silikonelim :-)

Jeg får ofte fremstillet kabler på mål, og normalt er startprisen for at
oprette tegningen 150kr, og jeg gætter på at de ligger omkring 100 kr pr
kabel, ved 10 stk. (moms kommer oveni) Hvor mange skal du bruge ?

Bo //

Re: Røveri ved højlys dag!
Hej Bo

Det smarte er at bruge et dobbelt HNC hanstik til chassis gennemføring,
den model man spænder fast.

Re: Røveri ved højlys dag!

ja det er jo sådan lige papkasseløsningen ..

Det virker lidt uanstændigt man siger noget er dyrt, og derfor
henviser til andre ting, der slet ikke kan opfylde behovet

Go'dda mand økseskaft
--
Jan_stevns

Re: Røveri ved højlys dag!

Så vidt jeg ved henviser jeg ikke til andre ting, der ikke opfylder
behovet. Jeg oplyser at jeg kender et sted, hvor man kan få fremstillet
kabler til behagelige priser, hvis man skal bruge flere,

Bo //

Re: Røveri ved højlys dag!

det var Ole der henviste til en anden vare, der ikke kan det samme ;)
--
Jan_stevns

Re: Røveri ved højlys dag!

Bare vent til finanskrisen slår rigtigt igennem - så kan han glemme den
slags priser.

Måske sådan en forretning endda vil gå konkurs pga. grådighed. Folk husker
sådan noget.....

Men prut om prisen hos ham - og byd 100 kr - han bliver til at handle med
når ingen vil købe noget af ham.

/ Per

Re: Røveri ved højlys dag!
Hej Per

Så kom med en prisopstilling der viser at du kan leve af at
sælge den slags kabler for 100 kr. pr. stk.

Re: Røveri ved højlys dag!

Nu stiller du jo urimelige krav op ;)

--
Jan_stevns

Re: Røveri ved højlys dag!

Det ligger meget tæt på den 25 stk pris, jeg kan få min underleverandør
til at lave det til.

Jeg bruger Sveistrup, når jeg skal have kabler

Bo //

Re: Røveri ved højlys dag!
Hej Bo

Ja, det ligner også den pris jeg har på små antal, men det
betyder jo ikke at jeg kan sælge dem enkeltstyks til en pris
der ligger bare i nærheden af 100 kr.

Re: Røveri ved højlys dag!

nem'li', derfor skriver jeg osse styktal på og spørger om det EET eller
flere kabler, det handler om.

Bo //

Re: Røveri ved højlys dag!

Hold op hvor er den debat tåbelig - produktet er jo ikke der sælger ,
så at tro at tabet af salg på et sådan produkt kaster biksen i
skraldespanden er sgu for dum.

tsk tsk ..............

køb stumperne og lav det selv, hvis prisen er et problem ! -  det er
ikke ret svært at lave selv
--
Jan_stevns

Re: Røveri ved højlys dag!

Enig. Der er stik for ca. 50,- og en stump RG58 koster ikke mange øre.
Crimptangen kan lånes, eller købes for små penge (mener jeg gav godt 200,-)
Alt i alt, billigere end at købe et færdigt kabel

Martin

Re: Røveri ved højlys dag!

Korrekt, men hvis ikke kompetancen er der, skal du lige lægge en arbejdsløn
og en fortjeneste oveni til ham der skal lave det.
Så passer prisen nok meget godt.

Re: Røveri ved højlys dag!

Dette og aldet det andet der er skrevet i denne tråd er der rene ævl..

Når man bruger små kr. 120.000 på et professionelt firekanals microporter
setup, så er kr. 500,- til et professionels udført antennekabel også meget
normalt. Det er kun fjolser, som selv sidder og klamper den slags sammen i
denne sammenhæng..

Claus

Site Timeline