R S T

Et kort spF8%rgsmE5%l hvad er det R S T stE5%r for i forbindelse med
vekselstrF8%m?

:)

PE5% forhE5%nd tak

Re: R S T

Rod, Stamme og Top

Det henviser til rækkefølgen trådene til de tre faser som bruges
til vekselstrøm er anbragt i.

Re: R S T

I dag benytter man L1, L2 og L3 til at identificere faserne med...
jeg vil anbefale dig at bruge 30 min. eller så længe du har lyst på denne
side:
http://cubus-adsl.dk/elteknik/opslag/ledningsfarver.php
og
http://cubus-adsl.dk/elteknik/installationer/luftledninger.php

Rasmus

Re: R S T
Hej Rasmus

Tak skal du have :)

Re: R S T

hov... det var godt nok ment til "DarkAng3l" men du må da også gerne læse
med... hehe... :-)

Rasmus

Re: R S T
Hej Rasmus

Jeg takker endnu engang, jeg vil da også sige at det er et par
interesante sider.

Re: R S T
Hej Rasmus og Max :)

Jeg takker jer begge to for hjE6%lpen.

Og Rasmus, tak for de gode links :)

/Rina

Re: R S T

det var så lidt... ham der Cubus har en kanon side - der er såå meget at
lære... hatten af for at han har lysten til at lære om el så dem der vil
lave gds også kan gøre det på fornuftig vis - selvom jeg godt ved
intentionen med siden ikke er helt sådan...
også forummet er super godt... :-)

Rasmus

Re: R S T
Hej!

Fik du læst flg. igennem?

http://cubus-adsl.dk/elteknik/cases/el_og_gds.php

Daaaaamn en gang klyt :o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: R S T
Hej Kim

Ja, og man har såmændt set det der var værre, også lavet
af fagfolk :)

Re: R S T

jeps... men det er diskussion der jævnligt kommer op i dk.teknik.el...
og jeg er en af de gds'er der godt kan/vil lave tingene ordentligt...
hehe... ret sjovt når man er ude at kigge på hus og afsløre folks gds-el...
så er de sjovt nok ret villige til at snakke om prisen.. hehe... :-)

Rasmus

Re: R S T

så,

1. Det er ganske normalt at 10. semesters studerende tager ud og
kigger/forhandler hus??

2. En RISC-fyr, med 5 års _teoretisk_ ballast kan spotte gds-elarbejde??

hmmm, alsidig uddannelse der på AUC....

(Se den usynlige smiley)

/

Re: R S T
haha.. LOOL... :-)
1) jeg skrev jo ikke noget om at det var til mig selv - og ellers ja... er
jo snart færdig så hvorfor ikke??
2) skrev jeg noget om hvad jeg har lavet før?? nææ... :-)

det hedder AAU om jeg må be... :-)

Rasmus

Re: R S T

ja... det er altid dejligt at finde de små godbidder... :-)

Rasmus

Site Timeline