R S T

Et kort sp=F8rgsm=E5l hvad er det R S T st=E5r for i forbindelse med vekselstr=F8m?

:)

P=E5 forh=E5nd tak

Reply to
DarkAng3l

Rod, Stamme og Top

Det henviser til rækkefølgen trådene til de tre faser som bruges til vekselstrøm er anbragt i.

I dag benytter man L1, L2 og L3 til at identificere faserne med... jeg vil anbefale dig at bruge 30 min. eller så længe du har lyst på denne side:

og

mvh
Rasmus
Reply to
Rasmus M. Jensen

Hej Rasmus

Tak skal du have :)

hov... det var godt nok ment til "DarkAng3l" men du må da også gerne læse med... hehe... :-)

--
mvh
Rasmus

Hej Rasmus

Jeg takker endnu engang, jeg vil da også sige at det er et par interesante sider.

Hej Rasmus og Max :)

Jeg takker jer begge to for hj=E6lpen.

Og Rasmus, tak for de gode links :)

/Rina

Reply to
DarkAng3l

Hej!

Max wrote: ...

Fik du læst flg. igennem?

Daaaaamn en gang klyt :o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hej Kim

Ja, og man har såmændt set det der var værre, også lavet af fagfolk :)

jeps... men det er diskussion der jævnligt kommer op i dk.teknik.el... og jeg er en af de gds'er der godt kan/vil lave tingene ordentligt... hehe... ret sjovt når man er ude at kigge på hus og afsløre folks gds-el... så er de sjovt nok ret villige til at snakke om prisen.. hehe... :-)

--
mvh
Rasmus

ja... det er altid dejligt at finde de små godbidder... :-)

--
mvh
Rasmus

det var så lidt... ham der Cubus har en kanon side - der er såå meget at lære... hatten af for at han har lysten til at lære om el så dem der vil lave gds også kan gøre det på fornuftig vis - selvom jeg godt ved intentionen med siden ikke er helt sådan... også forummet er super godt... :-)

--
mvh
Rasmus

så,

  1. Det er ganske normalt at 10. semesters studerende tager ud og kigger/forhandler hus??

  1. En RISC-fyr, med 5 års _teoretisk_ ballast kan spotte gds-elarbejde??

hmmm, alsidig uddannelse der på AUC....

(Se den usynlige smiley)

/
Reply to
Claus

haha.. LOOL... :-)

1) jeg skrev jo ikke noget om at det var til mig selv - og ellers ja... er jo snart færdig så hvorfor ikke?? 2) skrev jeg noget om hvad jeg har lavet før?? nææ... :-)

det hedder AAU om jeg må be... :-)

--
mvh
Rasmus