R&S generator problem!

Hej!
Kan nogen hjælpe mig med et attenuator problem i min R&S SMS
signalgenerator. Et 40dB dæmpeled er brændt af! Sansynligvis skal hele
attenuatoren skiftes. Måske en eller anden har en defekt SMS generator
stående, hvorfra attenuatoren kan erhverves ?
--
med venlig hilsen/regards

Ole

Re: R&S generator problem!

Har du prøvet www.ebay.com?
det er tidt man kan erhverve sig spare parts til R&S
jeg købte en ny PSU til en SMR20'er
til billige penge.

/Rasmus

www.linuxfromscratch.dk