R&S generator problem!

Hej! Kan nogen hjælpe mig med et attenuator problem i min R&S SMS signalgenerator. Et 40dB dæmpeled er brændt af! Sansynligvis skal hele attenuatoren skiftes. Måske en eller anden har en defekt SMS generator stående, hvorfra attenuatoren kan erhverves ?

--
med venlig hilsen/regards

Ole
Ole

Har du prøvet

det er tidt man kan erhverve sig spare parts til R&S jeg købte en ny PSU til en SMR20'er til billige penge.

/Rasmus

Rasmus

Tak for dit svar. Jo, jeg kigger af og til ind hos Ebay.

--
med venlig hilsen/regards

Ole
Ole