Qualitykits

Er der nogen der ved om man kan man købe deres kit i EU, har spurgt dem men
ingen svar ?
er int. i bla. http://store.qkits.com/moreinfo.cfm/MX026
Mvh Allan

Re: Qualitykits
Efter hvad jeg kan se er en stor del af de Kits de sælger der er samme som
Vellemann sælger. Model numrene på dem er enda ens. Så mon ikke en
forhandler der sælger vellemann kits også har det du søger.

Re: Qualitykits

men

jeg ved ikke hvor man kan købe Qualitykits
men hvis det ikke skal være Wellemann eller andre
som man kan få i EU og DK så kan de være du kan finde noget her
http://www.eekit.dk/group.asp?group=1
det er DIY KIT fra http://www.kitsrus.com

--
Venlig Hilsen