q302 acer aspire 77s

Hej, jeg har en død Acer Aspire77s Monitor, og har fundet en BU 2527AF
monteret som Q302. Men ifølge printet er Q302 en FET transistor ( D, G, og
S ), mens BU2527 er en standard NPN. Transistoren er undet alle
omstændigheder død - 0 Ohm i alle retninger og krydsninger mellem benene, og
det kunne se ud til at der tidligere har været loddet, så jeg har en
formodning om at nogen har forsøgt et eller andet tidligere. Hvis der er
nogen som ligger inde med et diagram eller selv har pågældende monitor, så
ville det være rart at vide hvilken transistor som skulle side der helt
præcist. Den er monteret på alu-køling lige ved siden af højspændings
trafoen.

hilsen Keld

Site Timeline