Q: Reperation af jackstick udgang....

Hejsa.

Håber ik dette er alt for off-topic. En Mp3 afspiller hvor hullet til høretelefonerne er blevet lidt løst i den, således at stikket fra høretelefonerne kan bevæge sig minimalt derinde - giver en forfærdelig skratten og har faktisk gjort mp3 afspilleren ubrugelig pga den bagatel!

Nogen der har et forslag / Ved hvem der kan ordne sådan noget?

Pft. V.h. Kasper

Ps: Er også postet i dk.teknik.lyd

den,

ubrugelig

Adskil "svinet" og prik til de små stykker blik inde i stikket.

Jeg kan ordne sådan noget, men kun ved personligt fremmøde, med nogle "kolde" under armen.

Hej Klaus!

Sidder lige og griner lidt her! :) Tak for svar..Det er en kammerats mp3 afspiller, så jeg vil prøve at hjælpe ham lidt - men hvis jeg ik' magter det kunne det da være interessant at vide hvor i landet du er - angående "de kolde" :) Jeg selv er århus området!

v.h. Pft. Kasper

K skriver:

Søg og du skal finde !

Hej Kasper

hjælpe

at vide

Istedet for at bakse med det stik, små jackstik er og bliver noget l..., så pil det ud og lod ledningen fast direkte på printer.

Hvis du gør det skal du sørge for at ledningen ende ved lodningen ikke kan bevæge sig.

/David

Reply to
David Stien Pedersen

Hej

kan

Læg den ned på printet og begrav den i smeltelim, sæt et stykke flexslange på først, der går ud gennem hullet i kassen, dermed bøjer ledningen mere rundt, de har det jo med at knække lige i bøjet.

"Max" skrev i en meddelelse

Tak for tips - men tror gerne det må være muligt at tage hovedtelefoner fra fremover...men ellers kunne det være en mulighed...

Første forsøg bliver dog lige Klaus' idé med at bøje svinene....hvis jeg kan få åbnet lortet... tak v.h. Kasper