Puls ur sender

Hej,

Er der nogen der ved hvordan de her sendere der følger med et pulsur
virker ?

Jeg forestiller mig det er en simpel on/off sender på en eller anden
frekvens. Men hvilken ? og kan man bygge en modtager selv nogenlunde
simpelt ?

Jeg taler her om de simple, jeg ved godt Pulsar har lavet nogle der
sender digitalt for at undgå at man modtager sin kammerats puls også.

Mvh Per Hansen

Re: Puls ur sender

Det kunne sikkert laves med denne:
http://dk.farnell.com/jsp/endecaSearch/partDetail.jsp?SKU30%96580&N40%1
Det er en simpel on/off sender

Re: Puls ur sender

Tak for svaret. Men fidusen er at jeg vil bruge en allerede færdig
sender fra et std. pulsur. Jeg skal altså bruge en modtager.

Jeg tror det er en rimelig "standard" måde de virker på. Min egen er i
hvert fald kompatibel med motions centerets maskiner.

Mvh Per Hansen

Site Timeline