PTC 9 ohm 200V i Phillips CRT TV

Hej med jer.

Mit gamle 21" phillips tv har fE5%et nogle mE6%rkelige farver, og jeg har f=
undet ud  via Service manualen, at der sidder en trebenet PTC modstandsdims=
 komponent nr. 3505 som er defekt (har E5%bnet den og den er brE6%ndt inden=
i)
Sikringen til degauss kredslF8%bet er ok.

IfF8%lge partlisten er det en 9 ohm 200V PTC.
PE5% selve komponenen stE5%r der: PDC 9R0M TKS 0510 20%

Er der noget der evt. ligger inde med sE5%dan en i nE6%rheden af Silkeborg =
og vil sE6%lge den, eller ved hvor sE5%dan en kan skaffes.

PE5% forhE5%nd tak.

Thomas Hansen

Re: PTC 9 ohm 200V i Phillips CRT TV
ud  via Service manualen, at der sidder en trebenet PTC modstandsdims komponent
nr. 3505 som er defekt (har åbnet den og den er brændt indeni)

  - Jeg ville umiddelbart sige at det er lagervare, men giv mig lige
TV'ets fulde navn / chassis nummer, så tjekker jeg...
Er dog på ferie i uge 28, så det bliver ikke før om en uge...

Mvh. Lars / Viborg

sælge den, eller ved hvor sådan en kan skaffes.

Re: PTC 9 ohm 200V i Phillips CRT TV

Hej Lars.

Modelnr: 21PT5409/01
Chassisnr: L01.2E
komponent nr. 3505

Det vil vE6%re rigtigt fint hvis du vil hjE6%lpe med at finde en erstatning=
, har googlet som en tosset, og jeg har svE6%rt ved at finde den rigtige de=
l, da de alle ligner hinanden.
Jeg gE5%r selv pE5% ferie i uge 29 og 30, sE5% det haster ikke :-)

Mange tak for hjE6%lpen indtil videre.

Mvh. Thomas

Site Timeline