psu Chill 520w

hej,
Er der nogle har Chill psu diagramer?

Re: psu Chill 520w

Det tror jeg du får MEGET svært ved at finde.

Uanset hvad, så er de alle bygget ens, sådan nogenlunde da.

Se her: http://www.pavouk.org/hw/en_atxps.html

Chill innovations er jo bare endnu en kineser strømforsyning, og
diagrammet eksisterer næppe.

Mit råd er: UD med den! - jeg kender et par personer der har haft dem,
inkl. mig selv, og de futter bundkortene af for et godt ord, de hvisler
(laver lyde) osv.

det er det arveligste JUNK!

Køb en Tagan istedet, det er sku kram.

Just my .2 cents.

// Per.

Re: psu Chill 520w
On Sun, 22 Jun 2008 12:43:34 +0200, Per Jensen

Tak for links...
prøver fiks den først, hvis ikke.... købe jeg denne Tagan i sted for.
Lena

Re: psu Chill 520w

Hej,

Jeg gad nok heller ikke løfte en finger for en lave en PC strømforsyning...

De er så billige, og rimelig farlige at rode i, både for personer og
elektronikken bag efter

Kasper

Site Timeline