PSU ATP-1655

Nu fandt jeg endelig PSU som passer til min computer ASUS Terminator.
Computeren har jeg længe haft stående fordi PSU manglede i maskinen da
jeg købte den brugt.
PSU ATP-1655 som jeg nu har fundet har dog fået klippet 220V kablet over
samt et kabel der går til en omskifter 230-115 V
Begge kabler ligner alm. AC kabler (2 ledere) Rød og Hvid
Hvilken der er til 220V er jeg i tvivl om.

Er der nogen her som evt. kan vise mig hvordan tilslutning til PSU skal
være.

Denne PSU (160W) er ret lille af størrelse og passer til ASUS
Terminator.  Der er ikke plads til de alm PSU som sidder i de fleste
stationære pga størrelsen.

hilsen pjl

Site Timeline