PSpice simulerings problem?!?

Jeg får kostant en fejlmelding omkring "convergence problem". Problemet
opstod efter jeg udskiftede en opamp i kredsløbet. Selv når jeg skifter
tilbage til den oprindelige opamp er problemet der stadig - jeg har
gennemtjekket kredsløbet. Hvordan komme jeg af med den fejlmelding?

Mvh.

Morten

Re: PSpice simulerings problem?!?
Hej Morten

Hvis det ikke er et stort diagram, kan du selvfølgelig lave det igen i en ny
fil.

Derudover er det ikke mange oplysninger, du giver. Din fejlmeddelelse giver
kun det indtryk ud fra min erfaring, at du ikke har konstrueret kredsløbet,
så det kan virke. F.eks. at der løber for lidt strøm, så noget andet ikke
bliver startet osv. osv. Men hvis det har virket til at starte med, så tegn
det om igen i en ny fil. Jeg har oplevet noget lignende en enkelt gang, og
jeg tegnede det om, og så var der ingen problemer.

MVH
Bo Holmqvist
www.jerNhesteN.dk

At kontakte mig: Besvar denne - ret i adressen efter devisen: "Fjern lyden,
men lad billedet stå"
<suk opgivende="on">Alt dette bare for at undgå spam</suk>

Site Timeline