Pspice: komponent med elektriske egenskaber?

Har brug for at oprette en komponent som skal anvendes i simuleringsdelen i
PSpice. Jeg har fint fået oprettet komponenten via Symbol Editor. Jeg har så
hentet de elektriske egenskaber der er defineret af Fairchild, men hvordan
importeres denne *.mod fil til komponenten?
Det skal sikkert klares via Attributes setting, men hvordan det kan jeg ikke
lige gennemskue. I hjælp filen syntes jeg ikke at kunne finde svaret!

Anvender OrCad 9.1

Hvis dette er den forkerte gruppe, da henvis mig venligst!

Mvh
Wind

Re: Pspice: komponent med elektriske egenskaber?

Jeg gider ikke skrive en lang epistel i aften, men du kan ringe til mig
efter kl 8:00 i morgen tidlig, så skal jeg hjælpe dig

Bo //
syv-seks-seks-ni 5555

Re: Pspice: komponent med elektriske egenskaber?
simuleringsdelen i
har så
hvordan
ikke

Okay, det vil jeg gøre. Kan ikke lige love at det bliver i morgen formiddag,
men jeg slår på tråden engang ved lejlighed.