Pspice

Hey

Jeg har lavet en Pspice simulation af en relaxtionoscialator med LC led..

men jeg kan ikke få den til at starte, har prøvet at sætte en IC på, men det
kommer den ikke til at køre af, den stiger bare til 1.2V og så er det det...

hvordan får jeg den i gang.. er helt nu på det her )): skal bruge det i en
rapport ):

Kasper

Re: Pspice

Stil dit ur...

Mvh
Morten

Re: Pspice

Hej  Kasper

Hvorfor vil du ikke stille dit ur på din PC.??
Den er ca 5 timer foran.
Dine indlæg i gruppen bliver adresseret efter dato og klokkeslet.

Ejvind Andersen
Re: Pspice

Nej, efter tidspunktet, hvor de er indløbet på serveren (i mit program).
Men det er en ofte brugt "svinestreg" for at komme øverst (nederst) i
visning på OE.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Pspice

nyhedsmeddelelse:

program).

Men ikke i mit program

Aha! så må vi jo bare lade vær med at svarer ham.

Ejvind Andersen
Re: Pspice

Jaja... hvis du ikke har noget mere fornuftigt at sige, burde du slet ikke
spille server plads !!

Kasper

Re: Pspice

og så bemærker vi at klokken nu er stillet, men at det nu er galt med
datoen...............

mvh Uffe Bærentsen

Re: Pspice

 ffs.... tror det skal være i orden nu... hmm...

Kasper

Re: Pspice

ikke
Du kan jo bare opfører dig ordentligt.

Re: Pspice

 BAAH

Re: Pspice

Get a life !
Urindstillingen er dels meget OT her og da det ikke er en markedsgruppe er
der ikke nogen gevinst i at "snyde" med tiden.

--
Venlig hilsen,
Søren

Nu kender jeg ikke den type med et LC led, kun med RC og UJT,
og der skal forholdet mellem R og C være rigtigt for at min
simulator vil simulere den.

Mvh Max

Re: Pspice

Det virker fint i virkeligheden (:

Kasper

Re: Pspice
Hej Kasper

Ja, det kan fint være, men Spice er nu ikke virkeligheden
specielt ikke når det gælder oscillatore.

Mvh Max

Re: Pspice

Bare vent til du skal starte en svagt koblet krystal oscillator i en
simulator. Det er en tung omgang...
I den virkelige verden er det også sådan. Mange oscillatorer bruger de
første 1.000-1.000.000 til indsvingning. Men det betyder normalt ikke noget.

Bo //

Re: Pspice

det
det...

Finnes det noe skjema på denne eventuelt på nettet,så vi kan se på den ?

Re: Pspice

">

Har fået den op at køre. Bo var meget venlig at hjælpe mig !

havde brugt M istedet Meg og så skulle der en strøm initial til istedet en
spænding

Site Timeline