PS3 - HDMI - DVI og B&O TV ??

Kære gruppe.

Håber dette er det rigtige sted at spørge ?

Jeg har lige købt en playstation 3 - desværre kan jeg ikke få HDMI, da mit
tv åbenbart ikke er HD Ready - pis pis.

Jeg købte et kable DVI-HDMI, da mit tv har DVI indgang, men det virker
heller ikke !

Beovison 6's DVI indgang er kun til PC.  !

Kan man få et kable så Playstation 3 kan spilles på PC  evt ?

Findes der et RGB Kabel til Playstation 3?

Er der nogle som har et løsnings forslag, vil jeg blive meget glad, da jeg
gerne vil have bedre opløsning end det nuværende "pal 576i" imod HDMI 1076i.

På forhånd tak.

Re: PS3 - HDMI - DVI og B&O TV ??

Her er et RGB kable
http://www.gamezone.no/index.php?main_page=product_info&products_id27%428