PS3 Controller, Hvorfor kan de ikke Lades med Alm. USB Lader?

PS3 Kontroller..

De lades jo op i PS3´ens USB porte..

Men det er grimt at se Kontrollerne hænge der op lade..

Så tænkte jeg en lader med usb stik fra en MP3 afspiller..

Men nej, har prøvet med flere forskellige, de kan ikke lade kontrolleren

Noget man kan gøre for at ombygge en så de kan??

Hilsen Jan

Re: PS3 Controller, Hvorfor kan de ikke Lades med Alm. USB Lader?

Det første hit på Google:
http://www.google.com/search?q=ps3+controller+charger

http://news.cnet.com/8301-17938_105-10063209-1.html

... Lader til at betyde at man skal hægte controlleren til rigtig
levende USB host for at den gider at lade.

Jeg ville nok prøve at investere i billig USB hub og sætte den i den
nærmeste ledige USB port.

Site Timeline