PS2/DIN-stik strøm - converter? .. håber det er den rette gruppe ..

Hejsa ....

Jeg har lige købt en Trust Televiewer >
http://www.trust.com/home/default.htm?viewpage=products/product.htm%3Fartnr%3D11672%26show%3D1
Som kan konvertere VGA-signal om til TV-signal ... det  irker også helt fint
.. men det strøm som den skal have leveres via et gammelt DIN-stik som
benyttes til keyboard porten på ældre computere. Jeg var nødt til at benytte
en DIN-PS2 converter for overhovedet at få det til at virke ....

Men er der nogen der ved hvor meget strøm PS2-porten på computeren giver ..
og om jeg så kan tilslutte en ekstern strømforsyning i stedet med ? volt ..
Problemet er at jeg desværre hverken har DIN- eller PS/2-port i min bærbare,
kun på min stationære ....

Håber nogen kan hjælpe ...

/MD

Re: PS2/DIN-stik strøm - converter? .. håber det er den rette gruppe ..

Glem _aldrig_ dette link (bookmark det nu..)

http://hwb.sunsite.dk /

Re: PS2/DIN-stik strøm - converter? .. håber det er den rette gruppe ..

Nu er jeg ikke den store elektronikhaj .. men jeg har intet PS/2 eller
DIN-stik i min computer .. så det eneste jeg kan tolke ud fra den side .. er
at et DIN-stik giver 5 volt DC??? ...
Jeg er ret blank ....

/MD

Re: PS2/DIN-stik strøm - converter? .. håber det er den rette gruppe ..

Ja, så ved du, hvad du skal strømføde den med.

En lille forsyning der kan give 5 volt, og du kender, hvilke ben i
connectoren på din Trust tingest de skal sluttes til

Hvis eller sort ?? ;-)