ps2 død? - Page 2

Re: ps2 død?

det er jo lige spørgsmålet <grin> - jeg har stort set ikke rodet med
andet de sidste 20 år  (og så et par biler i ny og næ)

smid du bare et billede afsted (min mailadd. er ægte)
--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: ps2 død?
Hehe...

Undskylder forvirringen!

Der er tale om en PLAYSTATION... !
www.dkfritidbil.dk

Re: ps2 død?
Hej Martin

OK, du snød mig, jeg må være ved at blive gammel, du skrev jo

"Har haft åbnet min aldrende ps2 for rensning - det trængte den til...!"

og for mig kan en PSX2 ikke være aldrene, det er jo et helt nyt produkt :)

Mvh Max

Re: ps2 død?

Ork nej, den er næsten forældet - den kan få plads ved siden af dig ;-)

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: ps2 død?

Kim Voss har gjort mig opmærksom på min fadæse,  der er nu ikke sket
nogen større skade,  jeg gik som fortalt over i stalden og boksede
lidt mere med Granada'en - og vupti....

Men øehhh .... kan jeg virkeligt stadig høre en skummel latter oppe i
det nordlige ?
--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: ps2 død?
Hej!

Ikke herfra :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
Re: ps2 død?

Busted !

<<< http://www.dkfritidbil.dk/spas/sounds/spirilhorn.mp3

--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: ps2 død?

Jeps, men du er ikke den eneste det plumbede i med begge ben ;-)

Mvjh.

Re: ps2 død?

Så er jeg mere rolig ;)
--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: ps2 død?

Den der virkelig plumbede i var vel ham der kalder en SONY dims PS2 :)

Mvh Max

Re: ps2 død?

Du fik rap ? Det lyder som om det er på primærsiden af strømforsyningen.
Hvordan har netsikringen det (Sikkert et lille glas/keramikrør på 5*20 mm )
?  Den sidder sikkert tæt på hvor netledningen går på printet.

mvh
JBH

Site Timeline