ps2 død?

Re: ps2 død?
det lyder til du har ødelagt strømforsyningen i den

Re: ps2 død?
Ufff.. hvor får man sån en ?

Re: ps2 død?
det ved jeg ikke

til...!

Re: ps2 død?

Hvad står der på selve strømforsyningen

(Jeg har måske noget i dyngerne, der kan hjælpe)
--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: ps2 død?
HVor finder jeg den... (er noob)

Re: ps2 død?

Det er den store metalkasse, der sidder fast i den fatning, hvor
ledningen fra din stikkontakt ender ;)

--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: ps2 død?
På min går der 2 ledninger direkte fra fatningen ned i et stik på
"bundkortet"

Re: ps2 død?

Huh ??

Det er en IBM computer model PS2 et eller andet vi snakker om ikke
sandt ?

Der sidder en stor (relativt) lukket metalæske i det ene hjørne af
kassen.....

--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: ps2 død?
Hej!

Jan dog! Det er en PlayStation 2 der er tale om :-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Re: ps2 død?

Århhhhh hold da op mand ;)   Det gættede jeg ikke ;(

en PS2'er er i mit univers noget der står IBM på

--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: ps2 død?
Hej!

Der har jo heller ikke stået Playstation 2 nogen steder, så hvorfra skulle du
vide det.

Det er bare os yngre rødder som antager PS = PlayStation istedet ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Re: ps2 død?

Det er jo lige det ;)

Jaja - grin du bare videre, så går jeg ud og leger videre med
Granada'en ;)  *det* kan umuligt gå helt galt
--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

OT, Meget OT: PS2 Granada ?

Hvilken fisk har du nu fået at lege med ?

mvh Uffe Bærentsen

Re: OT, Meget OT: PS2 Granada ?

Du har fået post
--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: OT, Meget OT: PS2 Granada ?

Ih altså, kan i så smutte op i kaffegruppen så vi andre også kan være
med? ;-)

Mvh.

Re: ps2 død?

du

Martin skrev han havde spillet på den nogle uger.   en IBM PS2 ?
 no way ;-)

mvh
JBH

Re: ps2 død?

Hold da op mand - broderskabet kan spille tetris ugevis ad gangen på
hans gamle dummedore
--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"

Re: ps2 død?
Hej Kim

Jeg tror nu ikke at det er en PSX2 der er tale om, men forvirringen på området
er da blevet stor siden Sony sendte den konsol på markedet, nu har PS2 jo
været et begreb i PC verdenen i 20 år, og så kommer der pludselig en spille
maskine der vil bruge det navn, noget rod er det.

Mvh Max

Re: ps2 død?
Er du godt til sådan noget? Skal jeg evt maile dig et billede af "rodet" ;)
?