PS2

Hej i gruppen

Min søns PS2 vil ikke tænde mere, måske en løs forbindelse inden i den??? Er
der nogen i Hundigeomådet som kan tjekke den og få den fikset???
Selvfølgelig mod betaling... ;o)

Mvh.
Me&My

Re: PS2

Jeg har lige fikset vores som havde samme problem. Man kunne dog med lidt
held få den til at tænde ved at vride i strømforsyningsstikket.

Men det var strømforsyningsstikket der var løst. Hvis det er det samme ved
dig, så er det faktisk ret nemt ordnet:

Skru skruerne ud af bunden. De sidder skjult under sort plastik dutter.
Så er den faktisk ret nem at skille ad.
Man skal lige have en skrue af ved USB stikkene, så kan man tage hele
printet op.
Så skal stikket lige loddes på igen. Det kan være man ikke kan lodde det på
printet igen, ganske enkelt fordi det er printbanen der er hevet af printet.
Men det kan sædvanligvis loddes med en stump ledning.
Det gør også at det er lidt mere fleksibelt bagefter, og kan tåle at man
rykker i stikket.

Men det forudsætter nok at det er en PS2 Slim ?

Og nej, jeg bor ikke i Hundige området...

Kåre

Re: PS2
Hej Kåre

Tak for vejledningen i at gøre det selv, men desværrer er jeg udstyret med
fem tommelfingre, og en sådan loddekolbe ejer jeg heller ikke... ;o)

men tak alligevel
Me&My

Re: PS2

Der må da være en knægt i familien med en loddekolbe i enhver almindelig
familie ;-)

Det kræver MEGET FÅ evner med en loddekolbe at ordne det.

Kåre

Re: PS2

træls... det kan være lidt af hvert både løst og fast.
Tja jeg bor i hundige, men har ikke tid denne uge her, og er udlands i
næste uge. såe nok tidligst næste søndag...

Mvh
Manse

Re: PS2
Hej Manse

jamen jeg tror godt han kan vente til næste uge hvis du har tid til at se på
den der?, Vi kan jo finde ud af noget...;o)

Me&My

Re: PS2
Jeg tror du mener næste uge igen...:)
Jeg kan mandag d.25 og tirsdag d.26 hvad siger du til det ?

Mvh
Manse

Re: PS2
hej

Du kan sende den til mig med post danmark med retur pakke label sE5%
skal jeg fikse den med det samme.

mvh
RenE9% Eskesen
KantorvE6%nget 308 2tv
8240 Risskov
tlf 20817604

Re: PS2
Hej Rene

Det var pænt af dig, men jeg ved sgutte om jeg tør sende den...Men skal da
tænke over det... ;o)

Me&My

hej

Du kan sende den til mig med post danmark med retur pakke label så
skal jeg fikse den med det samme.

mvh
René Eskesen
Kantorvænget 308 2tv