Proxxon Fræsemaskine

Jeg forsøger at hjælpe en ven med strømforsyningen til en Proxxon Fr
æsemaskine BFW 40/E. Den hakker slemt ved belastning. Er der nogen, der h
ar et diagram til den eller har erfaring med fejl på denne?
Venlig hilsen
Poul

Re: Proxxon Fræsemaskine
Hej Poul

Er du sikker på at det er unormalt, har du afprøvet den med en
stiv kraftig strømforsyning ?

Max

Re: Proxxon Fræsemaskine

Proxxons maskiner er ikke af den mest mekanisk stabile udførelse. Jeg
ville sikre mig at problemet virkelig var strømforsyningen inden jeg
kastede mig over den.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Proxxon Fræsemaskine
ræsemaskine BFW 40/E. Den hakker slemt ved belastning. Er der nogen, der
har et diagram til den eller har erfaring med fejl på denne?

hvad med kullene.? kan de være slidt
alex

Re: Proxxon Fræsemaskine
 Fræsemaskine BFW 40/E. Den hakker slemt ved belastning. Er der nogen, de
r har et diagram til den eller har erfaring med fejl på denne?

Det kunne godt tænkes. Det skal da kontrolleres.
Venlig hilsen
Poul

Site Timeline