prototype print ?

 Findes der et sted på nettet (helst inden for EU) - hvor man kan få lavet
en 4-5 prototype-print ... Selvfølgelig helst så billigt som muligt, og
gerne med mulighed for loddemaske og evt. komponent-silketryk ?

Mvh
/Brian

Re: prototype print ?
Hej!

Hvad med http://www.pcbpool.com ?

De er sikkert ikke blandt de allerbilligste, men deres prints er iorden. Hvis
man vælger 5 hverdages produktionstid kan man ofte "risikere" at have printet i
hånden efter 4... :)

(Prisen har jeg ikke gået så meget op i, idet firmaet betaler :-))

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: prototype print ?

prøv:
olimex.com
printca.dk
elprint.dk

Re: prototype print ?
Hej!

Ellers tak. Men du ville måske have svaret Brian istedet? I så fald skal du
svare hans indlæg istedet for mit.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: prototype print ?

Jeg har haft held med http://olimex.com

http://dion.swamp.dk/pics/oggster/psu/img_0317.jpg

Re: prototype print ?

Du må selv lige finde links på google ;) Har kun erfaring med elprint selv.

PCB123 $44 (2 layer no soldermask & no silkscreeen) min order 2
PCB123 $120 (2 layer soldermask & silkscreeen) min order 2

PCBexpress $30 (2 layer no mask & no silkscreeen) min order 2
PCBexpress $102 (2 layer soldermask & silkscreeen) min order 2

ExpressPCB $39.25 (2 layer no mask & no silkscreeen) min order 2
ExpressPCB $120 (2 layer soldermask & silkscreeen) min order 2

PCBexpress $30 (2 layer no mask & no silkscreeen) min order 2

PCB4Less $24 (2 layer soldermask & silkscreeen) min order 5

PCBfabexpress $10.99 (2 layer mask & silkscreeen) min order 5

UltimatePCB $16.50 (2 layer mask & silkscreeen) min order 10

4 PCB $33.00 (2 layer mask & silkscreeen) min order 3

Site Timeline