Prototype print

Hvor får i lavet print i serier af 1 stk ? Dvs. prototype print.
Jeg står og skal have lavet et DS5000T Single Board Computer print , dvs. 1
stk.
Printet skal have 2 lag: top og bund, ikke noget med power
lag.Gennempleteringer skal der selvfølgelig være. Silketryk ville være godt
(nemt for lærlingene at montere det op så)
Da der er tale om et delvist privat projekt må det ikke koste ret meget :
bliver trukket på min næste lønseddel :( , projektet skal gøre det nemmere
for mig at lave udvikling derhjemme hvor jeg ikke har In Circuit Emulatorer
til rådighed.

Re: Prototype print

Mon ikke Olimex er sagen:
http://www.olimex.com/pcb/index.html

Andre nyttige links til elektronik:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: Prototype print

dvs. 1
godt
:
nemmere
Emulatorer

Hmm Olimex vil have Eagle filer. Jeg bruger Orcad :(

Re: Prototype print

Olimex tager også Gerber filer:

RS274-X - any aperture sizes acceptable.

http://www.olimex.com/pcb/index.html

Site Timeline