Prototype PCB Layout

Jeg står for at skal have produceret 2 Europakort størrelses dobbeltsidede
print. I den forbindelse har jeg set en hjemmeside : www.pcb123.com, der
varetager den slags opgaver til rimelige priser, + de leverer design
software gratis ( ikke at det er et behov da jeg både har Orcad, Protel og
Proteus ISIS/ARES). Mit spørgsmål er: Er der nogle her der har erfaring med
dem ? (mht. leveringstider, PCB kvalitet, krav om banebredder/hulstørrelser
mv.).

Re: Prototype PCB Layout

med
banebredder/hulstørrelser

Jeg kender ikke dem, jeg plejer at bruge
http://www.olimex.com/pcb/index.html

Et europakort koster cirka 300 kr* og tager 14 dage incl. forsendelse. De er
ok når du ikke går under 10 mil.

*Jeg plejer altid at få nogle tillæg, derfor når prisen op på 300 kr.

Re: Prototype PCB Layout

Kan man godt handle hos dem hvis man ikke har en fax-maskine ?

Re: Prototype PCB Layout

Da du kun skal sende fax, så behøver du ikke selv at have en faxmaskine.
Men ellers skal du ikke have lavet mange print før køb af en brugt
faxmaskine er tjent ind.

Re: Prototype PCB Layout

Læs: et modem, jobbets eller 7/11's rækker ;-)

/A

Re: Prototype PCB Layout

Oh!, tak - jeg vidste ikke de havde sådan en i 7/11. Der ligger en lige
rundt om hjørnet... :)

Site Timeline