Protel printudlægning.

Nogen der ved hvordan man laver et print i Protel, som et enkeltsidet print?
Når jeg forsøger at lave et print bliver det altid dobbeltsidet.

Venlig hilsen Finni

Re: Protel printudlægning.
Hej Finni

Bruger du autorouteren ?

Mvh Max

Re: Protel printudlægning.

Gå til rules i en af menuerne og vælg routing layer, fjern det uønsket lag.

Kasper

Re: Protel printudlægning.

Re: Protel printudlægning.
Jeg laver et PCB uden netlist, altså manuelt.(Et sted skal jeg jo begynde)
Jeg bruger menuen "pad to pad".
Derefter  fravælger jeg alle lag jeg ikke vil bruge. Men så tegner den kun
det halve af banerne. Programmet udelader simpelthen alle banerne på den ene
side af printet.
Men ellers tak for rådene. Jeg vil prøve at følge det givne forslag.

MVH Finni