Protel -> Macaos - board størrelse mangler

Jeg bruger Protel DXP og kan sagten se størrelsen på mit print i den smarte
3d view, så langt så godt.

Når jeg skal lave det til gerber filer, mangler størrelsen på printet, baner
og huller kommer fint med over.

Jeg kan også sagten inportere mine gerber filer i Macaos, men stadig ingen
størrelse på printet.

Mit spørgsmål går nu på om det er muligt i Macaos manuelt at sætte
størrelsen på printe(det er jo firkantet), eller hvordan gør man i
Protel(CAMtastic).

Håber på et hurtigt svar da jeg gerne vil have det skudt afsted idag.

--
\Lars

Re: Protel -> Macaos - board størrelse mangler

ey

Jeg havde samme problem, du skal huske at sætte dit conourlayer op..

bruger selv 99se, men jeg laver maecnical layer X til mit inner / outer
cutoff
importere det til contour.. noget med at vælge gerberfilen i højre hjørne,
holde ctrl nede og klikke på "lysdioden" ved contour i venstre hjørne

dernæst vælge contur knappen midt til venstre, markere et hjørne på contour
stregen, og definere det i menuen.. så kommer det frem

det er også beskrevet i hjælp filen, men ikke nemt at vide hvad man skal
kigge efter ((:

Kasper

Re: Protel -> Macaos - board størrelse mangler
contour

Macaos: Kanon koncept - men håbløst (unødigt) dårligt brugerinterface!

/Anders

Site Timeline