Protel igen.Mikkel?

Hej igen.

Jeg har fulgt det råd jeg har fået og det er Ok.
Nu har jeg et nyt problem.
Når man er inde i "PCB" og skal etablere forbindelse til footprint af en
transistor (med henblik på autoroute) gøres det så ved hjælp af en  "port" ?
Man skal jo på een eller måde have placeret collector, base og emitter i
f.eks et TO-92 hus.
Det skal bemærkes at det er en meget gammel udgave af Protel jeg har. (vers.
1.5)

--
MVH
Finni

Re: Protel igen.Mikkel?

Hej Finni

Det er da vist noget gammel lort du roder rundt med, undskyld sproget.
Jeg ved ikke hvorfor du bruger protel. Jeg started fordi jeg skulle, vi
bruger det pE5% et stort projekt pE5% uni. Jeg gider ikke bruge det pE5%
projekter hvor jeg selv kan vE6%lge. Det er alt for stort og bF8%vlet 3D%
uoverskueligt.
Brug isted KiCAD i stedet, det er gratis og pisse nemt, kig pE5% det.

Svar pE5% dit spF8%rgesmE5%l er at der skulle vE6%re forbindelse mellem
komponenterne hvis der er det i dit diagram.

Hilsen Mikkel

Site Timeline