Protel DXP zipkode?

Jeg downloadede for ca. 1 måned siden Protel DXP V7 2.85 Trial version, men
fik den aldrig installeret, da jeg ikke lige have tid. Nu står jeg så og
skal prøve den ved at lave et print, men jeg har kommet til at slette alle
mine mails imellemtiden, deriblandt zipkoden der skal indtastes, for at
starte installationen. Problemet er nu at man ikke bare kan bestille en ny
kode, da der imellem tiden er kommet en ny version af protel, som ikke kan
downloades, men kun bestilles på CD, hvilket jeg har gjort, men der går jo
nok lang tid inden den kommer, så jeg vil høre om der er nogen der skulle
have denne kode liggende så jeg kan få lavet mit print med denne trial
version?

MVH

Lars
snipped-for-privacy@fiskmail.dk*

* fjern fisk.

Re: Protel DXP zipkode?

Hej Lars.

Hvis du sender mig en email med din adresse så kan jeg sende dig en
installations CD med PROTEL DXP.

Jeg forhandler Protel i Danmark.

Mvh
Jan Hynneke