Protel DXP 2004 - Junction problemer?

Jeg har nogle problemer/spørgsmål til Protel DXP 2004.

Når jeg trækker en wire fra en komponent til en anden og et tilfældigt sted
fra samme wire ønsker at tegne en ny connection til et tredje sted ville
f.eks. 99SE oprette en junction altså en rund prik så man kan se at der er
tale om et samlingspunk hvor flere wires mødes. (vi snakker om diagram
delen) men Protel DXP 2004 gør ikke dette, den fjerner automatisk den
junction den selv har lavet når jeg er færdig med at tegne og så skal jeg op
i menuen for at sætte en ny junction manuelt

Kan det virkelig passe ?

M.v.h.
Lasse M.

Re: Protel DXP 2004 - Junction problemer?

Hey, har du lagt SP2 ind ?
(det er det første du ellers skal gøre)

Det er vel når du connecter den fjerde ledning til krydset ikke sandt ?

Oppe i schematic preferences er der noget der hedder noget med convert
junctions og display crossover, ved godt det ikke er det du er ude efter...

hvis du trykker <P> og derefter <J> så er du klar til at mure en junction
på...

endvidere har altium et fremragende forum her :
http://forums.altium.com/cgi-bin/msgbylist.asp?list=dxp

Kan sættes op til at køre vie neews-reader...

Tjae syntes ikke jeg har kunne finde noget, men har heller ikke brugt tiden
på det da jeg bare har brugt genvejen, men er da sket et par gange man har
glemt junctionen :(

Kasper

Re: Protel DXP 2004 - Junction problemer?
Hej Kasper,

Var slet ikke klar over der var kommet en ny service pack, den løste
problemet for mig !

Mange tak.

m.v.h.
Lasse - der stadigvæk syntes 99SE var lettere at gå til ... .hmm

Re: Protel DXP 2004 - Junction problemer?

Tjae jeg syntes der er mange nye seje ting i DXP :)

Kasper

Site Timeline