Protel DXP 2004...

Sidder og kæmper en brav kamp for at finde ud af hvordan ¤%"%!¤" man laver
"skrå" streger... f.eks.

Jeg har to parallele baner (i schematic editoren) som jeg så vil have til at
krydse hinanden ... i 99SE kunne jeg bare tegne en skrå streg men DXP vil
tegne i 90 grader's steps.

P.t. bruger jeg "bus connections" til skrå streger men det er sgu for lamt
for at sige det rent ud ... hvordan får jeg den til at akseptere 45 grader
osv.. igen ?

M.v.h.
Lasse Madsen

Re: Protel DXP 2004...
On Mon, 28 Mar 2005 16:22:53 +0200, "Lasse Madsen"

[SHIFT]+[SPACE]

/Thomas

Re: Protel DXP 2004...
Hej Thomas,

Tusinde tak !

jeg var lige ved at formatere og installere 99SE i vrede
men du har reddet dagen :o)

mange tak!

m.v.h.
Lasse