Prosonic TV CTV28 T2S

Er der nogen der hjælpe med et hint.

Der er kun en lodret streg på skærmen. (jeg har loddet højspænd. delen
efter)

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Jacob

Re: Prosonic TV CTV28 T2S

Horisontal afbøjningen? Savtand-generator??

HT

Re: Prosonic TV CTV28 T2S
Horisontal afbøjning vil jeg mene.
/Jacob

Re: Prosonic TV CTV28 T2S
Hej Jacob

I en periode havde jeg fuldstændigt samme problem med det samme TV... I et
stykke tid hjalp det at give TV'et et lille klap på siden, dette holdt dog
op en dag og en fæl lugt af brændt TV bredte sig... Jeg har desværre ikke
haft tid til at lukke den op, men håber da på at jeg snart får det, så hvis
du falder over løsningen vil jeg da meget gerne høre den...

Mvh
Thorbjørn

Site Timeline