Prosonic Tv CTV 28 CTS

Hej.!

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvilken dioder der skal sidde på
pos. D579 og D581

Hvad jeg kan se er det en profilo Chassis.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

R.L.

Re: Prosonic Tv CTV 28 CTS
Hej igen.!

Slet ingen der kan hjælpe mig. Grunden til det er at jeg havde loddet dem ud
og skrevet dem ned på et stykke papir hvor de skulle sidde, men jeg har
smidt papiret væk.:(

De dioder der skulle sidder der er .:

BYV 26C
BYV 95C

Men hvilken skal sidde hvor.?

Mvh

R.L.

Re: Prosonic Tv CTV 28 CTS
On Sat, 8 Nov 2003 20:59:07 +0100, "Robert Larsen"

De sidder i netdelen?

BYV95 er til højere spænding, så kig på lytterne de går til, sæt
95´eren der hvor lytten har højest spænding.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Prosonic Tv CTV 28 CTS

Jeps...

Gjorde det i følge din forslag og app. ser ud til at køre.

Så jeg takker for hjælpen...

Mvh

Robert

Site Timeline