"Projektkasser"?

Jeg har ofte en håndfuld hobbyprojekter af forskellig art i gang og søger
noget effektiv, nem og billig opbevaring til disse. Det er ofte
elektronik, men dog ikke altid.

Jeg forestiller mig noget med nogle skuffer, der kan tages ud og i
størrelsen af et A4-ark (papirnoter etc. skal også kunne være deri).
Højden på skufferne skal være 5-10cm.

Det skal være A4 i "landskab" på den måde at den lange side vender mod
væggen. Det ville være optimalt om det kan hænges på en væg (over min
computerskærm).

Det bedste jeg har fundet er denne reol:
<http://www.traevarer.dk/Finerkasser.100/UDSOLGT-TIL-UGE-5-Fin%C3%
A9rkasse.1819.aspx>

Den skal dog behandles først.

Hvad har I af alternative bud?

--
Steen Suder

Re: "Projektkasser"?
øger

Hej Steen

Jeg har to systemer til mine projekter (som der altid er alt for mange i ga
ng af på tiden)
1. Små arkivkasser. hvor jeg skriver med tusch uden på hvad der er i ka
ssen (f.eks. har jeg een, hvor der pr. står 3D scanner på)
2. En alternativ løsning er disse
http://www.bauhaus.info/index.php?id53%32#/227/zoomed (midt på siden)
De er superfine og den lave model kan indbygges under et bord. Har spurgt m
in lokale Bauhaus, hvorfor jeg skal køre til Flensburg for at købe dem,
 men det kunne de ikke svare på.
Udover prisen er det skønt at kunen se, hvad der er inde i kassen

Dem fra Trævarerne er også flotte, men det er prisen også.
Ikea plejede at have noget lignende i sortiment, men det har de ikke mere

Hilsen fra
Flemming

Site Timeline