Programmering af PIC 16F628

Er der nogen derude som jeg kan købe en programmeret PIC16F628 af, jeg har
selv den kode der skal puttes i.

PIC'en skal programmeres i LVP mode og det skal være en 4MHz eller 20MHz

PÅ forhånd tak

Søren

Re: Programmering af PIC 16F628

Hvorfor skal den programmeres i LVP mode??

Mvh
Gert K.

Re: Programmering af PIC 16F628

Det er jeg nok ikke den rigtige til at svare på.....men ifølge:

http://xirremote.tripod.com /

skal den programmeres i LVP mode.....

Søren

N.B. Har iøvrigt fundet een der kan gøre det....

Re: Programmering af PIC 16F628

    Hey ;) meld lige tilbage om hvordan det går ??? hvis det virker skal
jeg straks lave en selv også :) og hvis det er kan jeg programere alle
PIC i 12,16 og 18 serien...skulle også kunne klar 30 serien, og 24
serien på sigt :) og jeg holder til i sydsjælland.

--
VH
Lars Molnit

Hej SF8%ren

Hvis du er yderligere interesseret i brE6%ndere, sE5% se pE5%:

USB og seriel port PIC BrE6%nder (K149D):
http://www.eekit.dk/product.asp?product3D%423&sub3D%1

Micropro Windows software for PIC programmers K128, K149, K150 and K182:
http://www.ozitronics.com/micropro.html

KF8%b en ekstra PIC16F628A, hvis du vil kunne bytte on-board PIC16F628A u=
d20%
med nyere flash software.

-

Fundet via (vE6%r www-tE5%lmodig):